14 Ocak 2015 Çarşamba

En iyi röfleyi mesleki deneyimimle açıklıyorum.

En iyi röfleyi mesleki deneyimimle açıklıyorum. Fakat unutulmamalıdır ki zevkler farklılık gösterebilir. Yani benim berbat diye nitelendireceğim bir röfle bir başka göze mükemmel görünebilir.
Bu nedenle bana göre en iyi röfle modeli nedir onu anlatacağım.
Kimilerine göre
çok sarı, kimilerine göre platin sarı röfle güzeldir. Kimileri de balyaj şeklinde kalın atılmış, kimileride ince atılmış röfle sever. Bazıları siyah saça röfle sever iken bazı kişiler ise açık tonların üzerine yapılmış röfleyi tercih eder.
Bazı kişiler esmer tene röfle yakışmaz derken, bazıları da röflenin hasta gibi gösterdiğini söyler.
Oysa bütün bunların tamamı kime nasıl röfle yapılacağını bilmek ten geçer. Yani hangi tene hangi röfle tonu seçilecek. Röfle kullanmanın detayları nelerdir bunlar bilinecek.
Yani röfle diyoruz ama o kadar çok detay ve çeşitli röfle modeli var ki. Peki, en iyi röfle nasıl olmalı bunun bir ortalaması yok mu?
Var tabi ki. Bana göre en iyi röfle tanımı profesyonel bir şekilde tasarlanıp o şekilde yapılmasıdır. Örneğin siyah bir saç üzerine yapılmak istenen röfle çok güzel olmayacağını düşünüyorum. Özellikle de balyaj şeklinde kalın yapılan bir sarı siyah saçın üzerinde hiç hoş görünmeyecektir.
Siyah koyu bir renk olduğundan üzerine yapılmış bir sarı renk sanki beyazmış gibi bir hava veriyor. Yani koyu renk açık rengi, açık renk te koyu rengi itiyor zıtlaşıyor. Buda saçtaki akıcılığı olumsuz yönde etkiliyor.
Siyah saçlı bir müşteriye en iyi röfle daha sık sarıların hâkim olduğu bir röfle şekli olacaktır.
Peki, bana göre en iyi röfle nasıl olmalı? Evet, benim beğendiğim en kaliteli röfle açık tonların üzerine yapılmış röflelerdir.
Nedeni açık tonların üzerine yapılmış sarılar daha dengeli ve uyumlu görünmekteler. En koyu çikolata kahve bile siyah saçtan daha iyi görünüyor benim gözüme.
Bal sarısı ve kumral saçların üzerine yapılmış röfleler zaten mükemmelin ötesinde bir görüntü sergiliyor.
Yani uzun lafın kısası açık tonlardaki saç zemin renginin üzerine yapılmış bir röfle kaliteli bir makyaj ile tamamlanınca inanılmaz havalı ve çekici görünüyor.
Ünlülere bakıyorum özellikle yabancı ünlülere baktığımda neredeyse tamamı açık renk saçın üzerine röfle kullanmaktalar.
Tavsiye olarak platin sarı röfleyi 35-40 yaş üstüne tavsiye ederim. 18-35 yaş arasına da daha dore sarı tonlarda röfle öneririm. Çünkü röfle birkaç yaş büyük gösterebilir. 
Tabi ki son karar yine sizlerin. Hoşçakalın…


0 yorum:

Yorum Gönder